SALARIZARE SI RESURSE UMANE CLUJ

Resurse Umane si Salarizare reprezinta acelasi lucru?

Raspunsul nostru este NU, desi pentru multe persoane, reprezinta unul si acelasi lucru.
Care sunt diferentele?

1. Resurse umane Cluj:

Resursele Umane se ocupa cu recrutare, evaluare personal, intocmire contracte de munca, stabilirea clauzelor contractuale, dosare de personal, si multe alte activitati, precum cunosterea continutului dosarului cu actele necesare pentru angajare,
verificarea documentelor din dosar, a declaratiilor pe proprie raspundere.

Resursele Umane colaboreaza in stransa masura cu alte departamente sau servicii externe precum protectia muncii sau medicina muncii.

Pentru un departament de Resurse Umane Cluj ai nevoie de personal calificat precum: manager resurse umane, inspector resurse umane sau alti membri specializati pe o anume ramura.

Societatea noastra are dreptul de a oferi aceste servicii clientilor sai. Aceasta acreditare se datoreaza calificarii personalului nostru, Inspectori Resurse Umane Cluj, prin cursurile de specializare in resurse umane, absolvite.

2. Salarizare Cluj:

Salarizarea se ocupa, in principiu, cu calculul de salarii si intocmirea statelor de plata, pontaje, evidenta orelor de munca, relatia cu ITM-ul, intocmirea si depunerea declaratiilor, recuperari de concedii medicale de la Casa de Sanatate, etc.

LIN Premium Conta va ofera urmatoare servicii de resurse umane Cluj si servicii salarizare Cluj:

 

Servicii de resurse umane Cluj:

  • Consultanta cu privire la angajare, prin aplicarea legislatiei in vigoare;
  • Intocmire contract de munca;
  • Intocmire dosar de personal;
  • Recomandari pentru servicii de Protectia Muncii si Medicina Muncii
  • Reprezentare in caz de control ITM;
  • Inregistrare contracte de munca si transmiterea lor prin REVISAL;
  • Alerte legislative specifice serviciilor de salarizare Cluj si resurse umane Cluj.

Servicii de salarizare Cluj

  • Intocmirea si transmiterea Registrului electronic de evidenta a salariatilor (REVISAL);
  • Relatia cu ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca);
  • Intocmirea statelor de plata, calcularea salariilor;
  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati;
  • Intocmirea si depunerea fiselor fiscale;
  • Intocmirea contractelor de munca;
  • Intocmirea dosarelor de personal;
  • Intocmirea declaratiilor lunare si depunerea acestora la Administratia financiara
  • Completarea ordinelor de plata privind datoriile salariale si informarea lunara a clientului privind datoriile acestuia;
  • Depunerea dosarelor de recuperare a sumelor reprezentand concedii medicale de la Casa de Sanatate.