Servicii contabilitate Cluj

In general contabilitatea este vazuta ca o simpla activitate de inregistrare de acte.
In realitate, aceasta activitate inseamna mult mai mult.
LIN Premium Conta – Servicii de contabilitate Cluj, nu doar inregistreaza documente.
Firma noastra isi propune sa duca serviciile de contabilitate la un alt nivel.
Noi facem Contabilitate PE BUNE, ceea ce inseamna ca punem suflet in tot ce facem, ne implicam in solutionarea problemelor clientilor nostri, identificam din faza incipienta anumite situatii si oferim consultanta fiscala Cluj in scopul gasirii celei mai bune solutii fiscale.
LIN Premium Conta firma de contabilitate Cluj, nu doar opereaza acte, ci isi doreste sa fie partenererul de incredere de care aveti nevoie, pentru a avea siguranta lucrului bine facut si pentru a va ajuta in desfasurarea activitatii.
Stim ca fiecare activitate are specificul ei, tocmai de aceea LIN Premium Conta firma de consultanta si contabilitate din Cluj-Napoca, se implica in cunoasterea afacerii tale, pentru a putea oferi cu profesionalism si competenta cele mai bune solutii.
Cu noi puteti sa lasati deoparte grija actelor.
Firma Contabilitate Cluj LIN Premium Conta va ofera servicii de contabilitate personalizate, adaptate afacerii pe care o conduceti.
Servicii Contabilitate Cluj oferite de noi:
Servicii de contabilitate primara Cluj:

Contabilitate primara a operatiunilor de numerar: intocmirea registrului de casa si a documentelor primare ce stau la baza intomirii acestuia;

Contabilitate primara a operatiunilor de gestiune: intocmirea receptiilor, a bonurilor de consum, a notelor de transfer intre gestiuni, a facturilor de iesire si a avizelor de expeditie sau de transfer intre locatii;

Contabilitatea primara a decontarilor interne: intocmirea deconturilor pentru angajatii societatii;

Contabilitatea primara a salariilor: intocmirea pontajelor si a statelor de salarii; intocmirea fluturasilor de salarii; intocmirea dispozitiilor de plata pentru plata salariilor; intocmirea registrului salariatilor; intocmirea contractelor de munca si a adeverintelor salariale;

Servicii contabilitate de gestiune Cluj:

Înregistrarea contabilă cronologică și sistematică a documentelor primare: facturi de intrare si de iesire care implica stocuri; transferuri interne intre gestiuni sau intre locatii; inregistrarea bonurilor de consum, a rapoartelor de productie si a retetarelor;
Realizam evidenta global-valorica sau cantitativ-valorica a stocurilor, precum si intocmirea balantei analitice a stocurilor companiei;
Evidenta analitica a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe;

Servicii de contabilitate financiara Cluj:

Înregistrarea contabilă cronologică și sistematică a documentelor primare;
Păstrarea evidenței mijloacelor fixe;
Evidența analitică și sintetică a partenerilor (clienti, furnizori);
Evidenta conturilor de trezorerie (bănci, case, avansuri de trezorerie);
Întocmirea lunară a balanței de verificare, a registrului jurnal și a altor situații contabile prevazute de legislația în vigoare;
Calculul, întocmirea și depunerea decontului de taxă pe valoarea adaugată (lunar/trimestrial);
Calculul impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat privind: impozitul pe profit sau impozitul pe veniturile microintreprinderilor;
Calculul, întocmirea și depunerea declarațiilor privind impozitele cu reținere la sursă;
Calculul impozitului pe salarii si contributiile sociale aferente salariilor;
Calcule pentru distribuirea de dividende si a impozitului datorat pentru acestea;
Întocmirea și depunerea declarațiilor recapitulative 394, 390 Vies;
Pregătirea documentelor pentru inventarierea și evaluarea patrimoniului, conform legislatiei în vigoare;
Consultanță privind legislația financiar-contabilă legată de obiectul de activitate;
Informarea lunară a conducerii societății cu privire la rezultatele financiar-contabile;

Raportari financiar-contabile efectuate periodic catre conducerea societatii:

Intocmirea de rapoarte periodice care vor fi prezentate conducerii societatii: rapoarte privind indicatori de performanta; rapoarte care reflecta situatia si structura patrimoniului; rapoarte privind situatia platilor restante catre furnizori precum si a creantelor neincasate;
Informarea periodica si permanenta a conducerii asupra modificarilor din domeniul economic si fiscal cu impact asupra afacerii detinute;
Asistarea și reprezentarea, de către un specialist contabil, în fața organelor de control fiscal;
Intocmirea dosarelor pentru obtinerea de credite si de leasing;
Efectuarea periodica a punctajelor cu administratia financiara pentru a ne asigura ca evidenta contabila Cluj in ceea ce priveste impozitele si taxele este in concordanta cu fisa de platitor;
Obtinerea certificatelor fiscale pentru participarea la licitatii sau in alte scopuri solicitate de client;
Întocmirea situațiilor financiare semestriale și anuale (bilanț, cont de profit și pierdere, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificării capitalurilor proprii, note explicative etc.), în conformitate cu legislația în vigoare și depunerea acestora la organele competente;

Expertiza contabila Cluj:

Expertii nostri contabili cu experienta de 20 de ani de activitate, va ofera urmatoarele servicii:

Expertiza contabila Cluj a partimoniului societatii;
Activitate de cenzorat Cluj, acolo unde aceasta este necesara;
Certificarea bilanturilor anuale si semestriale.

Contabilitate PFA Cluj
Ce înseamnă PFA?

PFA provine de la denumirea de Persoană Fizică Autorizată și face referire la desfășurarea activităților economice.

Ce este un PFA?

Persoana fizică autorizată (PFA-ul) este cea mai simplă formă sub care o persoană fizică poate desfășura individual şi independent activităţi economice, folosind în principal forța sa de muncă.
Desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau cele familiale este reglementată în legislaţia românească prin Ordonanţa de urgenţă nr. 44/2008.

Ce activități poate desfășura un PFA?

Activitățile economice ale unui PFA Cluj pot fi desfășurate în toate domeniile, meseriile, ocupațiile sau profesiile pe care legea nu le interzice în mod expres pentru libera inițiativă.

PFA-urile se organizeaza de regula in scopul desfasurarii unei meserii, activitati sau chiar afaceri singulare.

Tinand cont de legislatia contabila si fiscala in continua schimbare, este recomandata existenta unui serviciu de contabilitate care sa informeze la zi PFA-ul despre toate modificarile ce tin de activitatea sa.

Contribuabilii care obtin venituri din activitati independente sunt obligati sa tina evidenta contabila in partida simpla. Aceasta presupune inregistrarea tranzactiilor efectuate in numerar si prin banca in Registrul jurnal de incasari si plati.
Firma Contabilitate Cluj LIN Premium Conta va poate oferi suport in intocmirea corecta si la timp a documentelor obligatorii.

De ce sa externalizati serviciile contabile catre noi?

  • Aveti suport permanent din partea noastra
  • Vă puteți concentra pe afacerea dumneavoastra, scapand de birocrație
  • Sunteți tot timpul la curent cu cele mai importante noutăți fiscal-contabile care privesc activitatea dumneavoastra.